Listen, to the song here in my heart



Sommar i Sveeerige woopwop. skitfint väder idag ju. kändes nästan fel att sola solarium innan. jävla balkong som ALDRIG har sol på sig. påvägen hem fastnade det en geting i mitt hår. jag fick panik och försökte vara så diskret det gick, haha men jag tror jag failade ganska hårt där. känns som den sitter kvar fortfarande. jefla geting.

Köpte maaaassa kläder idag också. kalas. ska hämta lite innan jag börjar jobbet imorgon också, sen köpa dom sista skorna som jag lagt undan på jobbet. sen är min hylla på lagret tooom. inte min garderob däremot. vet inte vart jag ska ställa alla skor snart.

Tjat, nu ska jag gå ner och köpa SALLAD. inte pizza, sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback