It takes time


Titta vad jag hitta. såpbubblor, woho. blåste en lika stor som mitt huvud innan. kalas ju.

Mitt ansikte svider jävel idag förövrigt. värre än min skinka igår. ska inte sola på några dagar nu. hade inte hunnit även fast jag hade velat. ska jobba hela veckan nu, och hela helgen.
Egentligen var tanken att vi skulle ut imorgon, men nu skickade Martina sms och frågade ifall jag vill jobba heldag imorgon. öppning till stängning. och ska jag vara ärlig så vill jag hellre ha caaash än en tråkig fylla. speciellt nu när vi ska åka iväg 3-5 september. har planerat att slösa MINST 10.000 krrrrr på kläder ENDAST, så det är väl dags att börja spara lite.

Annars dååå? jag kör stenhårt på min och Lindas tagga-sommar-2010-diet/svält-endast-dricka-vatten grej. två dagar har jag klarat. är hungrig som ett as, men här ska det inte ätas.

wawawaw, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback