We had to fight the crowd and ran away


Fan vad jag saknar Sälen. jag saknar att åka till Experium och dricka öl och jag saknar Addeponken. snällare människa får man ju leta efter.

Iallafall. idag var tanken att vi skulle dra ut, men så blev det inte. gick ner till Subway och kirrade käk, sen drog jag hem till Malin. har jobbat måndag till fredag från morgonen till sent på dagen/kvällen, så jag har knappt haft tid att träffa henne.. eller någonannan för den delen. så det var behövligt.

 

Nu har jag kollat på melodifestivalen i brist på annat att göra, och jag hoppas verkligen någon ringer snart och frågar om jag vill hitta på något. om det ens finns någon som inte är ute idag? haha, mission impossible.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback