I hate this part right here



Igår var det som sagt after work på Harrys. aaasbra var det. herregud vad jag skrattade. träffade även andra små fjonkar som joinade oss :) så det var treeevligt.

Idag var det jobbigare att komma upp. som tur var öppnade jag med Martina och Biggan, så det gick finemang. på rasten gick jag och Martina till Stokkage och kollade lite. var så jäkla mycket folk dock så man såg inte så jättemycket. men hittade lite saker som jag nog ska införskaffa mig imööra. efter vi hade varit där gick vi till den nya pizzerian och kirrade flötigaste pizzan evaaah, sen gick vi tillbaka till Deich och satte oss inne på kontoret och åt och snackade om alla fyllor vi har haft genom åren. hahahah, så jävla kul. jag önskar jag hade haft alla mina på film.

Nu har vi precis käkat mat från Oliven. och nu blir det promenad med min stackars hund, sen moooovie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback