100607-0021



Yeees, klockan är 00.22 och jag sitter här heeelt övergiven och sketshletas. känns som jag inte har sovit på en hel vecka. HELGEN DÅ:

 

  • Fredags vaknade jag hemma hos Malin. stannade där efter att vi grillade i torsdags. försökte få liv i henne vid halv elva, sen gick vi ut och solade heeeela dagen. vid halv tre drog jag och jobbade till stängning. på kvällen sen var det filmmys med tinis som satt och asgarvade åt mitt brända ansikte hela kvällen.
  • Lördags jobbade jag från 10-17.30 sen direkt efter det åkte jag med Martina till Brämhult och hem till Petra. skulle passa Neo och Zoe. jag vet vem som inte kommer skaffa barn förrens hon blir 50, eheehehe. naaae, man blev ju inte sugen direkt. var hemma vid tre och däckade dirr.
  • Idaaaaaag jobbade jag 12-17.30 sen sprang jag hem fort som fan. har aldrig velat gå hem så mycket som idag. kändes som jag inte hade varit hemma på flera veckor. heeeemma <3 tagit det överdrivet lugnt, sovit osv.

Imorgon är jag ledig. ÄNTLIGEN. då ska jag sola (inte för att det behövs, men lite brunare kan man väl alltid bli) sen ska jag köpa lite kläder osåååå.
Gash, sen skojade jag med Malin att jag skulle köpa en stråhatt till Alanya. haha, det hade vart nått vaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback