Yeah, we'll be okay



Mitt rum och resten av huset är nu flyttklart. det ekar överallt. verkligen EKAR. som i en skog. som i en film när dom står och ropar på ett berg och det låter eko-eko-eko-ko-ko-ko-o-o-o. typ så. gillas inte.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. något som min hjärna hade förträngt för längesen. men jag ser fram emot det.. på något konstigt sätt. diggar min grupp. sen ska jag till äckelförsäkringskassan, och Deichmann. och SEN, sist men inte minst så ska jag kääääka thaimat med min baby. THAIMAT!!!! äntligen. det känns som det kan bli stelt.. men tänker jag att det blir stelt så blir det väl stelt också. DET KOMMER INTE INTE INTE bli stelt. kommer bli kul. mysigt. kul. kul. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback