Nothing like home










Nu är vi hemma igen! iallafall jag och Linda. 15 timmar tog det.. BARA. fyfan, jag hatar SJ mer än allt annat. vi hade första klass biljetter på tåget, men fick bara åka från Borlänge till Sala. tråkigt tycker jag. men med Linda har man alltid keeewl.

VECKAN I ÖVRIGT har varit galen. sov bara i våran stuga två nätter.. första natten och igår. då hade vi filmkväll med Andreas och Pontus. så jäkla söta!! jag vill ha norrlänningar i Borås. mer norrlänningar. Andreas och Pontus är dom som bor i stugan vi bodde i. krångel.. men dom var så snälla så vi fick bo i deras stuga hela veckan.
Även dom vi firade nyår med. dom och deras 100 kompisar i deras megahus. NICE SHIET.

Maaaaaaaassa party har det blivit. Experium, HC, hemmafester osv osv. men korten från alla partyn har lindsarororo så dom får jag itne förrens imorgon. inte blivit mycket varken mat eller sömn. träffat massa folk som vi LÄTT kommer hålla kontakten med. göteborgare, smålänningar, boråsare, stockholmare med flera. pratade precis med våra göteborgare i telefon. OCKSÅ så jäkla söta.

JAG VILL TILLBAAAAAAAAAAAKA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback