Made for theese times



Mycket, mycket, MYCKET bättre dag idag. gårdagens depression var bara tillfällig. dagen har spenderats med Linda. jag köpte världens finaste väst! gaaash, mysigast ever. det var typ 80% rea på den, så linda fick en av mig. bara för hon har varit så snäll hela tiden.

Jag har fortfarande inte fått mina pengar från ams som jag skulle fått 29 december!!!! JAG BLIR GALEN. jag måste dit imorgon och kolla läget. vad som har hänt med mina krrrrrr.
Åkt bil med räcerdenis har jag gjort idag också. påtal om.. jag tror jag ska sno med hans skiva hem någondag. alternativt ha förfest i hans bil.

BSÖLBGÄSÖGJDLHF, jag har fem nya filmer som bara skriker på mig. men först: apelsin och dagens dos av babyboy. nomnomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback