I've got 99 problems, and boys are not one of them



Varning för långt inlägg nu.

Hela veckan, och nästan hela förra veckan har ingenting känns riktigt bra. vi hade skitkul i Sälen, men det var KAOS. minst sagt. eftersom det var alkholförtäring så gott som alla dagar utan en, så bråkades det en hel del. detta förekom även i nyktert tillstånd hos vissa. blondinen av oss flippade totalt och gjorde saker mot Linda som inte ens jag kommer förlåta. saker som man inte gör om man är någons vän på riktigt.

Det hände även saker som förändrade läget när jag kom hem till Borås. även fast jag var 60 mil från Borås, så gick det tydligen inte undvika konflikter här hemma. saker som inte ens hänt. men det är väl så det ska vara antar jag.

DET jag ville komma fram till nu är att allting känns så jäkla skumt. jag är inte vän med Malena längre, som jag har umgåtts med jättemycket nu de senaste månaderna. Malin har jag inte träffat på tre-fyra veckor, och jag har inte pratat med henne på.. skitlänge, av olika anledningar. Aci pratar jag med ibland, men jag träffar honom aldrig längre. Amanda och jag säger alltid att vi ska träffas men det blir aldrigaldrigaldrig av.

Jag tycker det är förjääävligt! inte Malena dock, hon är ett undantag.. men resterande. ibland tänker jag att jag ska höra av mig, men sen slår det mig att det inte är jag som ska höra av mig. det är inte jag som gjort fel (för en gångs skull). det enda jag vill höra är "förlåt".

Jag har lärt känna maaassa folk den senaste månaden, folk som jag verkligen tycker bra om.. men det är inte samma sak som att umgås med folk man känt i flera år. man kan inte säga vad som helst till dom. man kan inte räkna med att dom alltid ställer upp. BLÄ.

Enda höjdpunkterna den här veckan har varit när jag har träffat Linda. vi har varit på Avatar, umgåtts med blatteboy, varit på x&y, förfestat hos Sandra, köpt massssaaaa kläder i knalleland osv osv.

Men ALLTING känns fel för tillfället. jag har varit, inte deppig.. men opepp hela dagen. imorgon därmot ska jag träffa Lindsy! hon kan få mig på bättre humör. ska checka min praktikplats och fixa med papper osv, sen ska jag handla upp mina presentkort på kläder! MASSA kläder. rehabilitering.
Nu tänkte jag kolla på 8 mile och försöka rycka upp mig en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback