In your arms I'd like to stay



Inatt var sista natten jag sov i Fristad. kommer aldrig mer sova här. blandade känslor, minst sagt. det ska blir ASGÖTT att flytta, men detta har varit mitt hem i 17 år snart. helt galet. tror jag kommer börja gråta när vi åker ikväll.

Förövrigt blir det partileraj med Linda & Co ikväll. ska fira Elias. imorgon blir det partileraj med Malle. typ x&y. på söndag ska jag fråga Nauka vad han ska göra, och tvinga honom umgås med mig. på måndag ska jag till Ams, sen på kvällen ska jag ut och gå med Nads. på tisdag ska jag tvinga Peroti och Amanda umgås med mig. på onsdag ska jag hänga med Lindsooorrr. sen.. vet jag inte mer. känns jäääävligt gött att ha något av ett liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback