Baby don't feel no pain, just smile back

.. måste bara inflika, det går inte förklara hur mycket jag vill flytta nu. när vi var i knalleland idag och väntade på Denis så tänkte jag hela tiden "om några DAGAR bor jag 100 meter härifrån.. då kan jag gå hem.. jag kan GÅ överallt.. jag slipper frysa arslet av mig när jag väntar på bussen. jag kan umgås med folk utan att krångla med bussar, jag kan ta hem folk och kolla film, förfesta, laga mat, UMGÅS.. jag bor nära fyra personer som jag kommer tvinga med ut på promenad med hunden varje dag, jag bor nära en person som jag ska umgås med VARJE DAG... kort och gott, jag kommer få mitt liv tillbaka".

ALLT DET DÄR hann jag tänka på några ynka minuter. jag bara log. log hela vägen hem, för nu är det inte långt kvaaaaaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback