Say you walk the distance



HAHA, jag har gått och blivit skelögd. nä, men jag försökte iallafall. förövrigt är jag pissblek, men alla måste ju få sin dagliga dos av Carro. så ja, här får ni. ser ni fiiiiiiina tapeten bakom också? det är tvrummet. det enda rummet som är klart.. det och hallen. men nästa helg, DÅ hoppas jag på att hela lägenheten är tapetserad och klar. orkar inte gå runt här bland kartonger, tapetrullar, färghinkar osv mer.

Jag sitter och väntar på att Jessica ska sluta skolan. sen ska vi dra ner och handla. sen ska vi laga käääk och efter det ska jag vara med Malin.. om hon kan. annars ska jag fråga Amandsy vad hon gör och hoppas på att hon vill umgås med mig och planera lördag lite.

JAAJJAJAJA, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback