When you are near I see



GÅRDAGEN! haha, den var jävligt bra. började här hemma, sen fick vi skjuts ner till stan och lilla krogen. där drack vi öl med Simon och Mangebange och massa annat folk som jag inte träffat sen högstadiet. efter deeeet gick vi till Puls. helt gaalet mycket folk! var faktiskt kul för en gångs skull. drack överdrivet mycket öl och träffade överdrivet mycket folk. råkade hamna på tre eller fyra vimmelbilder också. RÅKADE.

Sen blev det nattamat på burgerbar, sen donken.. där min plånbok blev snodd. alla mina pengar, kort och aaaalllt. det var lite av en glädjedödare. men lindas mamma spärrade mitt bankomatkort iallafall så nu är jag glaaad igen. senare på natten gick jag ut på en promenad och redde ut maaaassa saker som jag har gått och haft ångest över sketalänge. så nu är ALLT asbra, allt är bra med allt.

Ikväll ska jag bara vara hemma och mywsa och ladda inför morgondagen, och senare ikväll ska jag träffa Josef hihohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback