We're going down


Jag blev tillfrågad att vara med på personalmöte idag. Jennie sa något om att det var till min fördel. Kristin sa att hon hade haft ett givande samtal med Sverigechefen och såg ovanligt glad ut. jag tror det kan vara något braaa på G.


Förövrigt är Martina sjuk. haha, hon är som mig.. fast blond. jag hade gjort EXAKT samma sak, och lagt till ett hånflin.


- Hon spillde vin på mina gardiner så jag tog hennes skor och gömde dom på balkongen. sen stod hon och letade efter dom skitlänge och började prata om att hon var tvungen och åka, men jag sa att jag inte visste vart dom var!

- men vadå, är inte ni bra kompisar?!

- JO, hon är min bästa vän.


HAHA, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback