Old habbits die hard


Fyfasen vad skönt det var att vara tillbaka på jobbet idag. åtta timmar kändes som fyra.. max. tiden går fort när man har roligt antar jag. jag är så jäääävla glad att jag sökte till Deichmann från första början. förmodligen det bästa jag har gjort i hela mitt liv.

Käkade Subway för femte gången på en vecka. vågar inte räkna ut hur mycket pengar det blir, men det är så jäkla beroendeframkallande! och ASGOTT.

La undan skitfina skor också, som jag förhppningsvis kan köpa imorgon om mina pengar har kommit in på kontot. har ju inget bankomatkort eftersom äckelungar snodde det i torsdag så jag veeet inte. skit också.

Men aaaah. det var väl det. nu är det godis och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback