It's always gonna come right back to this



Fy sjöööven vad kul vi hade igår. började med bastu och massa öl. sen skulle jag tydligen "döpas" haha, så jag fick hoppa i och bada först. inte alls lika farligt som jag trodde. badade flera gånger. gottegotti.
Efter ett par timmar åkte vi hem till Biggan&Anders och käkade massa god mat och drack massa vin och cider. sista timmarna skrattade jag och Martina åt precis allting. hade även sjukaste konversationerna ute på trappen. hahaha, jag önskar fan jag hade fått det på film. så jävla kul. när micke kom och hämtade oss hade jag skrattat konstant i tre timmar, så jag somnade och sov hela vägen hem. mys. SKITBRA kväll hade vi, och jag kan knappt vänta tills nästa deichmannkväll.

Nu ska jag ner till jobbet och hämta ett par skor jag har lagt undan, och gå igenom allt som hände igår. haha! ångestframkallande för vissa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback