I give you back, cause I'm done stealing



Om man skulle summera veckan som gått lite kanske.

Har umgåtts med massa personer som jag inte brukar umgås med. Nathalie som jag träffade första gången förra veckan. Josef min nya lilla älsklingsbebis. Linda som jag knappt träffat sen vi kom hem från Sälen. mina arbetskamrater som har blivit lite av en andra familj! vilket inte är så konstigt när jag har umgåtts med dom 40 timmar i veckan i snart 7 veckor. och inte att glömma Amanda!!

Sen har jag träffat mina gamla klasshoomies. Nadim kom till jobbet i torsdags och pratade, sen var Ena där också, sen drack vi öl med Simon & co innan krogen i torsdags. bra med lite catch up.

Jag har fått reda på maaassa roliga saker som kommer hända framöver! dock saker som jag inte tänker skriva här. i torsdags och i lördags hade jag dom två bästa utekvällarna sen vi var i smögen. lite lagom orolig för vimmelbilderna dock, haha. har inte orkat bry mig om dåliga saker utan ENDAST fokuserat på det som är bra. tänker mindre, gör mer. funkar asbra.

Imorgon skulle jag visst jobba mellan 10-18 så då hinns det nog inte med mycket annat. har blivit så förbannat förkyld också (och det blir alltid värst på kvällen, VARFÖR?) så jag vill bara stanna hemma imorgon och kurera mig efter jobbet. tisdag, onsdag och torsdag däremot kommer bli fina dagar. fredag.. inte så. SEN ÄR DET HELG IGEN och då är jag bortbjuden på middag. oooh, spännande.


Här är förövrigt skor som jag ska köpa med mig hem imorgon from work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback