Fame and glory

En bild på facebook säger allt. väljer att inte visa bilden, haha. var iallafall från förra lördagen när vi var ute i Ulricehamn. jag är glad att jag har en chef som inte är många år äldre än vad jag själv är, och som har humor.. till skillnad från andra ;)

Kristin Persson
Kristin Persson
10 minuter innan carro somnade, hahaha
för 4 timmar sedan · Anmäl

Caroline Emma Eliasson
Caroline Emma Eliasson
äääh, jag vilade ju bara lite :D
för 3 timmar sedan
Kristin Persson
Kristin Persson
aaah, ok, på kortet är det ju faktiskt martina som sover!!
för 3 timmar sedan · Anmäl

Jennie Marie Stahre
Jennie Marie Stahre
hahaha såå kul när micke fråga om du sov gott när han skulle släppa av dej ;)
för 2 timmar sedan · Anmäl

Caroline Emma Eliasson
Caroline Emma Eliasson
haha fytusan, nästa gång ska jag INTE somna. så mycket kan jag lova :)
för 2 timmar sedan
Kristin Persson
Kristin Persson
då får du dricka saft :)



Tydligen är jag lättpåverkad.

MEN JAAA, ikväll tar jag det jävligt passivt. imorgon.. inte riktigt. söndag är det jobb igen. måndag LEDIG. tisdag jobb. onsdag LEDIG. torsdag LEDIG. fredag jobb. jag är ledig massa dagar den här veckan :) då jäääklar ska jag ha kul. träffa Josef, Nathalie, Mallleballe, Linda osvosvosvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback