You'll be my only, even if the sky is fallin' down



Jag satt och fundilerade, som vanligt på kvällarna och kom på hur mycket som har förändrats den här sommaren. små saker som ändå har fått STORA konsekvenser. vänner, händelser, you name it.

I juni slutade jag prata med Aci som i stort sett har varit min bästa killkompis sen vi började gymnasiet. allting för en sån jävla liten miniskitsak. snacka om att göra en höna av en fjäder. skitdetaljer, det jag vill komma fram till är att det har gått snart 3 månader sen jag senast pratade med honom, och jag har inte saknat honom ett dugg. inte ens tänkt på det. då börjar man ju undra om vi verkligen var så bra kompisar som vi sa att vi var, när ingen av oss ens orkar bry sig om att lösa problemet. men han har fortfarande en jävligt stor plats i mitt hjärta, det vill jag att han ska veta! och jag tycker inte illa om honom så, men det är nog bäst om vi har det såhär.

Ända sen det hände så har jag tänkt mycket på vilka som verkligen är ens riktiga vänner och inte. jag är väääldigt osäker eftersom det här inte är första personen jag har tappat kontakten med på kort tid. Malin däremot, hon kommer alltid vara min vän. det spelar ingen roll vad hon gör, jag kan förlåta det mesta. Linda vet jag att hon också alltid kommer finnas där. vi har bråkat MÅNGA gånger, och inte pratat med varandra på flera månader, men det slutar alltid bra. sånt gillar jag.

Påtal om ingenting, nashwan visar mig sina skills när det gäller raggningsrepliker;

Nashwan | Rasoal säger (01:20):

fryser du?

för du har sprunningt naken i mina drömmar hela dagen!
Nashwan | Rasoal säger (01:23):

så vad sägs ska vi skippa snacket och ligga?

Nashwan | Rasoal säger (01:24):

tror du på kärlek vid första ögonkastet? eller ska jag gå förbi en gång till?

Jag måste säga att jag är lite svag för den första. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback