You touched my hair, I kissed your mouth



Godmorgon! vaknade för 15 minuter sedan. på 5 av dom minutrarna läste jag igenom Halib-krönikan. jag tyckte den sög iår. man kan väl säga att 20 av 30 sidor handlade om de som vill synas och måste bli bekräftade 24/7, sad people. så jävla irriterade. jag orkade inte läsa mer än hälften, sen skämdes jag lite för dom som har skrivit den. BLÄ, en anledning till varför jag är glad att inte gå på bäckäng.

Sådär, nu fick jag ur mig det också. öööhm, IDAG just det.. idag har jag ett dilemma. woooah, spännande! antingen så drar jag ut till Säm ikväll och käkar goooood mat (RIKTIG mat som jag har käkat 1 gång på två veckor nu) eller så frågar jag Linda & Malena om dom vill hitta på någooot. jag venne. kan iofs åka ut och käka idag, sen vara med dom imorgon.. eller om jag är med dom idag så käkar jag imorgon. waklwjeawha. eller så kan man ju dra och käka med dom PÅ STAN. haha, ni märker mina problem right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback