You have created a monster

 

Jag måste få vara lite skadeglad, eftersom det aldrig hänt mig. ämnet? tjejer vars pojkvänner är otrogna.
"Nej, men han är inte som alla andra.. han är annorlunda, han skulle aldrig göra något sånt.." hur ofta har man inte hört vänner säga så? hur ofta har dom haft rätt? haha, inte i någon större utsträckning iallafall. puckon! det ligger nog lite i killars natur att vara otrogna. det verkar så. inte för jag har någon större erfarenhet av att någon kille varit otrogen MOT mig, men däremot har killar som haft flickvänner inte varit allt för diskreta i deras försök att få något. på fyllan eller inte, det spelar ingen roll.

Tycker LITE synd om tjejerna som blir "bedragna", men samtidigt måste dom ju ha märkt något på pojkvännen, eftersom han antagligen inte gillar att vara med personen ifråga? vad vet jag. var bara ett ämne som satte sig på hjärnan sent igår kväll, och som jag var tvungen att få ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback