We had joy, we had fun, we had seasons in the sun



Här var det torrt. dags att uppdatera lite om vad som har hänt i mitt FRUKTANSVÄRT intressanta liv.

I onsdags var jag som sagt hemma hos familjen Tossavainen på kalas. herregud vad jag älskar den familjen. vi drack vin, lite baileys, käkade pizza, kollade idol, sjöng karaoke osv osv. jag somnade vid tolv redan, för jag var så äckligt jävla trött. för ovanlighetens skull var jag svår att väcka så Malin passade på att lägga salami i mitt ansikte.. samtidigt som hon filmade. herregud vad vi skrattade.. magen vände sig NÄSTAN ut & in.

Igår stannade vi heeela dagen i Gingri. laddade ner massa filmer och låg under varsitt täcke och spelade xbox. haha, precis som en torsdag ska vara. vi lämnade bara rummet när vi skulle röka eller hämta mat. finns inget bättre än överdrivet slöa hemmadagar.

Imorse vaknade vi klockan 11. eller Malin gjorde det.. jag sov lite till. hon skulle på möte på Af idag, så vi drog till bussen vid tolv. jag promenerade hemåt, tog på mig ut-och-gå-kläderna och gick ut gick med hunden. var ute en halvtimme, och nu är jag hemma igen. ska käka lite tror jag.. sen får vi se vad som händer ikväll. vill hitta på någoot kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback