Someday I wish upon a star



Jag är på så jävla bra humör. känns som jag måste ta vara på det här. men HUR? venne. jag går runt och sjunger, och har gjort hela dagen. det är väl en av fördelarna med att vara ensam hemma 24/7.. ingen vet vad jag gör.

Däremot har jag sår i näsborren. det gör så fruktansvärt jävla ONT. pinas varje gång som jag rynkar på näsan, vilket sker överdrivet ofta. ett perfekt tillfälle att sluta rynka på näsan så ofta som jag gör. blöder näsblod jag också hela tiden. vaknade imorse av att det rann blod. samma sak hela förra veckan. pappers-sniglarna i näsan är numera mina bästa vänner.

Jag har kletat in mig i brun-utan-sol nu också. så nu är jag inte bara ren, utan BRUN också. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback