Say no names, play no games



Nu ska jag glo film med MASSA godis och flöööt. har spenderat min kväll på Viskan med Lindahooe. mysigt värre. satt där i tre timmar.. om inte mer. caféet stängde en halvtimme innan vi kom dit, så det stod mellan öl eller LATTE! vet ni vad jag tog?!?!?! LATTE! fy faaaaaan, jag mår fortfarande illa. kaffe kan gå och dö. kedjerökte som ett as också, kanske är därför jag mår så illa. vi drog till donken efteråt och köpte cheeseburgare.. som inget slår! möte Nauka och hans crew. pratade med dom lite, sen drog jag vidare till bussen.

Nu sitter jag här och ska hjälpa Linda med en sak ;) ihihi, hemlis. men det måste jag göra nu medans jag kommer ihåg det. så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback