Now gimme that sweet, that nasty gooshy stuff, let me tell you what we gon' do



Helvetes jävla skit vad irriterande det är när EN näsborre är heeelt igentäppt. tacka gud för att den andra är fullt användbar så jag kan andas. har mani över att andas med öppen mun. inbillar mig att jag sväljer massa småflugor och damm osv, så det går inte. men ja..

Mötet gick fort och bra. fick med mig 25 papper hem, om inte mer. så nu är det möte, möte och mer möte som gäller några månader till. har fått en såndära jobbcoach. det känns lite läskigt. men jag får väl jobb snabbare med en sån förhoppningsvis.

Fan, jag har skrivit 6 meningar och har nyst 8 gånger under tiden. det här går inte. visste ni att man svimmar en sjättedels sekund varje gång man nyser? då kan man säga att jag har varit avsvimmad i 4 sekunder nu. tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback