Like a liar looking for forgivness from a stone



Jag vill inte sova mer! jag har drömt mardrömmar FEM dagar i rad!! jag har somnat med smink på mig varje dag, och när jag vaknar är det svarta streck i hela ansiktet bara för jag har gråtit så mycket i sömnen.. var-enda-DAG! jag är SERIÖST rädd för att somna inatt. drömmen jag drömde inatt kan ha varit den värsta mardrömmen jag haft i heeeela mitt liv. usch, jag grät till och med när jag vaknade för jag trodde det hade hänt på riktigt.

Men om man ska bortse från det och fokusera sig lite på det som händer i verkligheten kanske. gick upp någorlunda tidigt idag igen, eftersom jag inte ville somna om.. tog en promenix ner till sjön och tillbaka. jävla fint väder vi har förövrigt. varmt är det också, mmmh. sen käkade jag frulle, kastade boll med min hund och nu ska jag och Jessica gå till mormor. hon ville ut och gå, mormor alltså, och den är jag inte svår på. motion är numera min bästa vän. min bästa omänskliga vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback