It's the end of the week, let's go celebrate



BUEAAH. godmorgon! uppe i tid idag igen.. skitbra. jag har drömt världens sjukaste drömmar inatt, så det var väl lika bra att gå upp när jag vaknade, för jag vågade inte somna om. sen ringde min pappa första gången på mer än 2 månader. herrejävlar vad jag saknar honom! helt sjukt. min papiloucho. han fyller år idag.. hela 43 bast, så dit ska vi lite senare på kalaaas. jag hoppas på fläskfile och tårta. idag är min ät-vad-du-vill-dag, haha.

Men det är senare.. nu däremot sitter jag och käkar mina flingor och väntar på att min mp3 ska ladda klart. sen ska jag ut och promenilera. idag ska jag gå långt. jag gick alldeles för lite igår känner jag.
Förövrigt funderar jag på att bojkotta msn. för visst är det roligare om man har någon SPECIELL man vill ska skriva? så sitter man där och väntar och väntar och vääääntar. men inget händer. då piper det till i mobilen istället. jackpot! vad behöver man då msn till? nada. så njaääe, paus i msn-världen för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback