If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel





Jag överlevde dagen på bäckäng. däremot så vill jag ALDRIG mer sätta foten i den skolan igen. jag har gjort mitt där. möte Amar vid elva, gick runt lite och kollade alla nya ettor, sen skulle jag hämta mina betyg men det gick inte.. SÅKLART. så dom kommer hem på posten istället. hoppas jag får dom innan måndag.. annars är jag körd.

Nu har jag lämnat ett busskort till Malin och nu sitter jag på saaaaaamma plats igen. min underbara dator, hih. ikväll ska jag hem till Malin och surpla vin med hennes mamma. hon fyller år idag, så hon ringde mig imorse och frågade om jag ville komma dit och äta pizza och dricka lite vin med familjen Tossavainen. vem är jag att tacka nej. så efter Malins arbetsintervju (HOPPAS DET GÅR BRA!!) haha, så drar jag till Gingri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback