I was wrong from the start



Jag längtar så sjukt mycket till vintern i Säm. så så SÅ mycket. pulka efter fyrhjulingarna, skridskor, skidor, ALLT. detta året ska jag ta vara på sakerna lite mer. passa på när jag är "ung". snart är jag ju 20 och då är det INTE okej att åka pulka. nej, barnsligt. höh.

Natten till idag kan ha varit den bästa natten i heeeeeeeela mitt liv. satt uppe och pratade med en viss malehoe flera timmar. antingen är det jag som är lättlurad, eller så.. aa. fint vare iallafall. anledningen till detta INTRESSANTA ämnesval, var att jag ville komma fram till att det är därför jag är på så bra humör idag. nog om DET.

Jag gick upp klockan sju idag och åkte med tillbaka till Fristad. jag går alltid och lägger mig när jag kommer hem, men INTE idag. det är en ny Carro som talar. nu har jag tagit på mig träningskläder, och om tio minuter när min mp3 är färdigladdad så ska jag ut och promenera. eller springa. innan jag drar hem ska jag möta malin och hämta min MOOOOOOBIL <3<3<3 saknad ären.
Jessica slutar skolan vid 3, och så ska jag tvinga med henne ut på eljuspåret några varv. vill inte hon så vet jag att Stina är villig kompanjon. så det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback