I can let you go, and trust me.. I have



Gissa vem som har varit vaken i EN TIMME! yes, känns bra. då kan jag kanske äääntligen få tillbaka min vanliga dygnsrytm igen. och vet ni?! jag drömde en läskig dröm inatt.. igen!! den här gången blev jag jagad av en tornado som ledde mig till ett monster som skulle käka upp mit huvud. sen jagade han mig genom halva Sverige, och tillslut ramlade jag ner i ett hål med spikar längst ner på botten. sen vaknade jag.. tack och lov. inatt vill jag drömma fina drömmar, SNÄLLA.

Om två timmar ska jag ta bussen till skolan. jag vill inte dit. så jävla mycket som jag har tjatat att jag vill dit, men nu vill jag inte längre. det känns inte riktigt bra. är rädd att jag ska ramla ner i ett hål.. med spikar i botten :( flashbacks. men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback