I can have it all, now I'm dancing for my life



Jamen det kommer ju bli kul att sitta på Arbetsförmedlingen (AMS, AF, AFM.. kärt barn har många namn) och snörvla som en jävla idiot imorgon. SKETAFÖRKYLD är jag. inget busskort har jag heller. när jag kommer hem imorgon är jag förhoppningsvis ett busskort rikare. tänk vad mycket lättare mitt liv skulle bli.
öööehm, vart var jag? just det, jag gillar inte att vara i stan ensam. speciellt inte när man har gjort bort sig så många gånger och för SÅ MYCKET folk som jag har gjort. det finns.. låt mig tänka lite.. 4 personer jag ABSOLUT INTE vill träffa imorgon när jag går där själv. inte för att jag är blyg eller folkskygg eller vafan folk säger, utan för att jag SKÄMS för vad jag har gjort och sagt. blame it on me.

Jag ska försöka få lite sömn nu iallafall. äh, vem försöker jag lura. somnade stenhårt för några timmar sen så jag kommer ligga vaken hela natten och glo upp i taket.. och snörvla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback