I can do what she can do so much better



Jag har varit vaken i åtta timmar, och av dom åtta timmarna har jag varit UTOMHUS i sex. fattar ni?! SEX timmar ute i friska luften vaaa. det var skönt för mina lungor. jag var till och med ute och gick med MORMOR. hon som altid vill ta bil överallt. resterande två timmar lärde Sören mig att laga köttbullar. det gick bra och dom blev skitgoda. så nu kan jag laga något mer än bara köttfärssås.

Sen märke jag en sak precis. hur jävla FALSKA äckelungar det finns i fristad & sparsörsområdet. jag säger elaka saker om folk hela tiden, men jag säger inte att en person är äcklig och falsk rakt igenom sen går och UMGÅS med den personen dagen efter som om ingenting har hänt. det är fjäsk, endast fjäsk. fy fan, jag blir kräkfärdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback