Great minds think alike

DavidFredman säger (02:18):

Ehh, vem är du?

caroline säger (02:18):

vem är jag? vem är du att fråga vem jag är?

DavidFredman säger (02:19):

Vem är du att fråga vem jag är att fråga vem du är?

caroline säger (02:19):

bra fråga att fråga mig som du frågade vem jag var

DavidFredman säger (02:20):

Frågade du om min fråga som frågade vem du var att fråga mig vem jag var att fråga dig vem du var?

caroline säger (02:22):

hon som du undrade vem det var som undrade vem du var att fråga henne vem hon var har inget svar på din fråga

DavidFredman säger (02:22):

Min fråga om vem du var att fråga vem jag var att fråga vem du var? Är det hon du frågar om?

caroline säger (02:23):

you've lost me

Såhär kul har jag för tillfället. pratar med ett dyngrak och en förvirrad kille i puberteten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback