Ge mig mer, något att jobba md

Haha, jag sitter och filosoferar över gårdagen och kom fram till att jag träffade många intressanta människor som jag ALLTID har velat prata med, men aldrig gjort. jättelång mening det blev.

- ägaren på viskan, han blev nog lite småkär i mig, Malena & Linda. han skrattade åt allt vi sa.. fjäsk!
- schweizaren som vi försökte få till vårt bord hela kvällen, men som spelade svår.. eller så förstod han inte min dåliga engelska.
- han där jättesöta killen från Bäckäng som jag spanade in hela förra vårterminen, som precis hade gjort slut med sin tjej!! woho
- tjejen i kön till Trägårn som jag pratade med i 10 minuter, men det kändes som jag hade känt henne i hela mitt liv. visste inte att det fanns så snälla människor!
- alla gamla sjöbos som jag inte har pratat med på sketalänge.
- och sen SJÄLVKLART min älskade Johan Peroti med sitt älskade lilla plåster på hakan, som han förövrigt tog hand om som om det vore hans barn.

Sen fortsätter den här listan.. skulle jag skriva den här skulle det ta flera timmar att läsa igenom. så jag säger tjarå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback