Don't look at me like that

Caroline Eliasson
Caroline Eliasson
haha vafan, äre du som missbrukar facebook-quizen eller?
för 4 minuter sedan · Ta bort

Malena Edwards
Malena Edwards
hahahaah självklart! hur gör man en?:O
för 4 minuter sedan

Caroline Eliasson
Caroline Eliasson
jag vet inte :o TA REDA PÅ DET och gör fetingtestet så ska jag bli den första att göra det hahaha
för 2 minuter sedan · Ta bort

Malena Edwards
Malena Edwards
hahahaha, vi gör en ihop då!
för 2 minuter sedan

Caroline Eliasson
Caroline Eliasson
hahaha, seriöst vi gör det! jag måste bara ut med hundskrället först, sen jävlar :D
för ungefär en minut sedan · Ta bort

Malena Edwards
Malena Edwards
hahaha ja, jag ska käka bara, vi ses på msn om en halvtimme timme! haha
10 sekunder sedan

Caroline Eliasson
Caroline Eliasson
hahahaha, deal :D

Hahaha, vi ska göra världens bästa quiz på facebook. SÅ om en timme så vill jag att alla ska sitta framför facebook och svara på vårat quiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback