Baby, you know my name

Här var det rätt torrt med uppdatering va. jag sitter hemma i Säm för tillfället, och har gjort ända sen igår. jag tog tag i mitt liv igår och då tyckte jag att det var rätt passande att åka hit ut, för här ser ingen om man ser ut som ett missfoster när man springer omkring på vägarna.
Igår var jag med mamma ute och cyklade & plockade svamp i några timmar. FY FAN, det var så jävla jobbigt. jag har världens träningsvärk idag. i heeela kroppen. idag däremot gick jag upp klockan 10, kollade på en film, sen gick jag ut och gick med busan. eller.. jag SPRANG faktiskt. joggade lite lagom. ASGÖTT.

Mamma drog på något möte precis, så jag sitter här själv. jag tänkte baka lite kladdkakemuffins (mina älsklingar) sen ska jag ut och springa igen. det känns som en bra början på ett INTE nyttigare, men lite hurtigare liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback