You say sit down, it's just talk



Efter att ha spenderat två dagar hemma hos Malin så är jag hemma igen. det känns fint. i förrgår var vi på Arbetsförmedlingen och fixade klart med alla papper osv, så förhoppningsvis får vi våra pengar den 2 november. fan.. november redan.. det går FÖR fort. anyway, efter vi hade varit i stan åkte jag med Malin hem och stannade där tills idag.

När jag kollade i kylskåpet precis så såg jag sånadär små yoghurtar man åt när man var jätteliten, som fanns med jordgubb och hallonsmak. herrejävlar vad goda dom är. tror jag har vräkt i mig tre stycken. så nu räcker det. istället sitter jag här.. ska kolla Riveside och lyssna på
den här låten som jag har gått och blivit helt kär i.

JAG VILL GÖRA NÅGOT IDAG! men vaaaaaaad? mitt busskort går för i helvete ut imorgon. skitockså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback