You are now in my reach



Ytterligare en helg slut, finish, finito. summa summarium, det har varit en braaaa helg. nästa helg däremot ska jag nog stanna inne. NOG stanna inne. notera NOG.
Idag har det inte blivit några barn födda. har legat i sängen mest hela dagen. gått upp för att käka ibland. nu har jag ett fruktansvärt sugarcraving, så jag måste ringa mamma och be henne köpa med sig någonting med socker i hem. jag och jessica börjar snart gråta, så sugna på godis är vi.

Imorgon blir det stan och fixa med alla papper till arbetsförmedlingen och försäkringskassan. vill få det gjort så fort som möjligt. aci hade inga vinterdäck på sin bil i fredags, och eftersom växthuseffekten gillar att tracka ner på Borås så började det snöa.. bara sådär. så vi fixar det imöööra istället. sen ska vi leta praktikplatser osv osv. jag vet inte om jag vill praktisera eller inte. och isåfall VART?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback