This time baby, I'll be bulletproof



Jag har en sån jävla bra-humör-dag idag. vaknade på rätt sida antar jag. imorse däremot var jag trött och grinig eftersom vi åkte hem från Säm klockan sex!! så det resulterade i att jag klämde sönder min hunds svans i bildörren. stackarn, ljudet hon gav ifrån sig var HEMSKT. jag var säker på att jag hade dödat henne.. eller iallafall hennes svans. fytusan.

Men nu mår hon bra. jag också. frågan är vad jag ska hitta på idag? borde passa på att gööööööra någonting. men jag har varken pengar eller orken att åka buss så egentligen är det rätt ovärt. jag vet inte. det känns bara som jag säger emot mig själv hela tiden.

I VILKET FALL SOM HELST så älskar jag livet idag, likaså min spotifylista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback