Tell my self I don't need you



Idag har jag flängt runt på Linda som om hon vore.. aa.. något som jag inte kommer på nu. haha, hon hade sovit i EN timme.. men ändå orkade hon hänga med mig överallt.

Jag tog halv tolv bussen in till stan, sen hoppade jag på bussen till Almås direkt. där fick jag träffa lite av Lindas klass och inviga deras rökruta. efter en halvtimmetog jag och Linda bussen upp till Bäckäng. "vafan, detta påminner mig om Harry Potter". Lindas kommentar om bäckäng. när jag tänker efter håller jag med henne lite.

Efter vi hade gått runt på bäckäng gick vi ner till stan och arbetsförmedlingen. där träffade jag min handledare som skulle skriva på papper och massa skit. sen EFTER DET så gick vi till socialen. det var.. svårt att hitta. lämnade in ett papper, och sedan begav vi oss till Viskastrand och var där en stund.

Efter det gick vi till busstorget och chillade med Jamal. jävel vad längesen det var jag såg honom. eller pratade med honom. baaaaaah. sedan gick vi skilda vägar.. Linda skulle hem och sova och jag drog hem och käkade grillad kyckling.

Jättedetaljerad dag. nu ska jag sova lite. är så sjukligt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback