Isn't it obvious?



Jag fick ceperyck på mig själv för att jag bara sitter hemma och inte gör någonting på dagarna, så jag städade mitt rum GRUNDLIGT sen tog jag med mig hunden och gick hem till mormor. Gud hatar mig lika mycket som vanligt, så han såg till att det började ösregna när jag hade kommit halvvägs.
Varenda gång, verkligen VARENDA gång när jag kommer hem till mormor står hon i köket och fixar med saker, eller kollar tv, så jag knackar alltid på köksfönstret.. och hon blir aaaaaaalltid lika rädd och det ser ut som hon ska skita ner sig. imorgon när jag går dit ska jag filma allt så ska jag visa.

För tillfället sitter jag och knaprar godis och väntar på att mamma ska komma hem. jag ska tjata hål i skallen på henne tills hon går med på att köpa lägenheten på Sjöbo. först när hon tackar ja till det, DÅ slutar jag tjata.

Imorgon ska jag ta 07.30 (!!!!) bussen in till stan och ha möte. sen ska jag förbi Knalleland och lämna CV, sen ska jag hem till mormor en stund, sen ska jag till Säm och köra biiiiiiiiiil! wohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback