I'll never be back



Haha, det första jag gjorde när jag vaknade imose var att kolla ut genom fönstret. det var konstig färg i hela rummet, så jag trodde det var regn ute eller något liknande. reser mig upp, helt nyvaken och ser bara massa vitt. trodde mina ögon spökade bara för jag var så trött. när jag efter en stund inser att det liger SNÖ ute på riktigt så börjar jag asgarva.. för mig själv. var det inte snack om att det skulle bli varmare och varmare i världen? förra året hade vi ju inte snö förrens i januari om jag minns rätt.

BLA, men lite snö har jag inte ont av. iallafall inte när den ligger på marken. men jag gillar inte när det snöar. då får man stora "mjäll-bollar" i huvudet som smälter när man hoppar på bussen eller kommer in. fytusan.
Nu väntar jag på att acibooooy ska vakna. fan jag hade tänkt ta halv tolv bussen in ju. men han sover antagligen fortfarande...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback