Have you ever loved and lost somebody?

Har precis käkat väääääääärldens godaste middag. familjen Andersson & Jacobson är här och käkar "thanksgiving-dinner". är precis sprängfärdig. ungdomarna ligger och glor på tv, medans gamlingarna sitter där nere och dricker sketaäcklig konjak.

Idag har vi kollat NOGA på två lägenheter på Sjöbo. mamma har ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN fallit för grupptrycket, och nu är inte flytten långt borta. båda lägenheterna ligger på Björkhemsgatan och är nyrenoverade och skitfina båda två. jag vill flytta nu nu nu nu nu. jag har redan planer på vad jag ska göra med mitt nya rum, eftersom det är bostadsrätter. vill ha mörka, jättemörka väggar. rummet jag ska ha är det minsta.. jag gav det stora till Jessica, för jag har ALLTID velat ha ett litet rum. sen ska jag ta med min "fotbollsvägg" såklart.. osv osv osv.

Nu ska jag vara lite sociaaaaaaaaaaaaaaaal. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback