Be my mirror, my sword and shield



Det har varit en vit helg denna helgen. gillar att vakna och må JÄTTEBRA. kände mig som en ny person imorse. har sovit överdrivet många timmar. igår var jag på Viskan med Linda och Malle. dom har bojkottat uteserveringen nu, buhu. sorgligt enligt mig. ett tecken på att det snart är vinter på riktigt. men vi trotsade vintern och satt ute ändå. med filtar går allt.

Idag vill jag göra något. typ åka in till stan bara. komma bort några timmar. det hade varit skööönt. men så blir det väl inte. alla ska sitta hemma och toffla. VARFÖR? undrar jag! imorgon ska jag springa till bankomaten i fristad så fort jag vaknar och kolla om min handledare har lurat mig totalt eller om det faktiskt FINNS pengar på mitt kort. jag är 85% säker på att dom inte finns där, men man måste ju få hoppas lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback