You can't count on me

 

Jag vill skriva något. men jag vet inte hur jag ska få ut det. jag har det i huvudet, men det är mer bildligt än skriftligt. får suga lite på det.

Om två månader bor jag i Knalleland. Hantverkaregatan 15. 100 meter från McDonalds och 80 meter från knallerian. 3 minuter (enligt Eniro) från Johan, 9 minuter (också enligt Eniro) från Linda. FÖRSTÅR NI ELLER? jag kan börja umgås med folk igen! inga krångligheter.. no more. jag har nära till farmor, vilket jag ALDRIG har haft förut. baah, stadsbo for life. inget mer Fristad!

Tre saker som jag INTE gillar däremot:
- flyttar ifrån mormor!
- överger min fotbollsvägg i mitt rum (men den ska med!!!)
- när jag går ut med hunden måste jag gå ner till knalleland, ALLTSÅ fixa mig heeeeela tiden. ytligt, men nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback