While you're far away and dreaming




Jag drömde att jag var ihop med Rabih inatt. jättefint var det. när jag vaknade var jag glad och det kändes som det hade hänt på riktigt. hahah, jag kände mig så jäkla fjollig så det inte fanns. men det höll jag för mig själv.

Påtal om Idol.. dom som kommer med där har sån jäkla tur. sjunga är ju för fan bland det roligaste som finns. jag tippar på att jag sjunger 5 timmar av 12 vakna när jag sitter hemma själv. skulle jag få välja 10 000 kronor, eller sjunga i Idol en fredag skulle jag UTAN TVEKAN välja det sista. bara för att pröva på.
Haha, jag sjöng singstar med mig själv nyss faktiskt. det var askalas. 2 timmar för att vara exakt. nu ska jag leta upp gamla tv-spel och spela hela natta.... och sjunga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback