Pesadias é tu



Jag har hållt i mina pengar förvånansvärt bra den här månaden! jag har inte köpt småsaker och skit som jag inte behöver. därför kände jag att jag behövde unna mig något extra fint igår. så jag beställde löshår. JÄTTEBILLIGT. ynka 300 riksdaler.. på tradera, så det var inte så konstigt kanske. men fint var det. det ska jag ha på julafton och nyår och lite så.
Jag har fortfarande fett med para på mitt konto mannen, men dom ska jag spara till julklappar och presenter :)

Jag har blivit bra på det här med pengar nu. jag kan hålla i dom. äntligen!!!

Imorse var det Arbetsförmedlingen med Aci och Josefin, sen gick jag och josse på stan några timmar och kiiiikade. hittade en fin klocka jag ska önska mig i present. nu tänke jag ta siesta, sen ska jag in och ta en latte med Linda och Malena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback