More than words



Jag har hunnit med mycket på en vecka. jag har umgåtts med Malin och Wrood, jag har umgåtts med Linda och Malena, jag har haft TVÅ datorfria dagar, jag har tatuerat mig, jag har varit på biiio, jag har fått min cheeseburgare som jag har tjatat om i en vecka, jag har fixat så jag får GRATIS SMS igen (!!!!!), jag har varit på Grand, jag har "tappat bort" min plånbok, jag har invigt mina högklackade skor.

Jag har inte sagt till mamma att jag har tatuerat mig än. jag tror hon har sett den redan, men jag är osäker. haha, tror jag ska göra det ikväll.. kanske. jag är så jäkla stolt över den tatueringen. den var värd all smärta i världen. nu sitter den där den sitter! dock ser den helskum ut bara för den läker så jäkla segt. men SNART bli den fin.

Om tio minuter beger jag mig mot Citys godishylla och frys. godis och glass på en söndag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

städat rum där baaak ehehehe

2009-11-22 @ 18:59:44
Postat av: Anonym

jag vet, jag är ordningsam människa.

2009-11-23 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback