Let me fly away



Jag, malin & wrood har gått i stan i evigheter idag känns det som. tror aldrig jag har velat åka hem så mycket som idag. fixade massa skit som har legat och väntat ett tag, sen slutade det med fika på Viskan. fick min latte som jag har tjatat om i flera dagar.

Nu sitter jag på mitt feta arsle och käkar kyckling & paprika. jag bytta ut pommes mot paprika! framsteg enligt mig. fick precis reda på att vi ska på visning på en lägenhet imorgon också. woooah! det ska bli kul.. inte direkt någonting jag brukar göra. på kvällen blir det förhoppningsvis reunion med killarna på Brännan.

Förövrigt funderar jag på att lägga ner bloggen. den känns rätt meningslös och ointressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback