You're my lover, undercover



Jag har så tråkigt så jag svimmaaar. det hade nästan varit roligare att vara i skolan på måndagar. kommer inte vara i skolan någonting den här veckan. har en eller två lektioner, sen är vi lediga resten. jag tror jag ska ha mitt tal imorgon. vad är hat. huhueuueea. jag vill inte, vill inte, vill inte. jag gillar inte filosofi.

Min dag kommer spenderas i soffan framför tv:n och framför datorn. jag ska kolla klart SATC. just det malin, jag har dina OC-skivor fortfarande! haha, såru vet. det är bra att malin finns. jag får låna serier av henne. eller.. hon är bra till många andra saker också. lilla tosserååå.

Oepp, nu ska jag försöka få igång min andra dator och gå ner, lägga mig i soffan,glo SATS och försöka plugga lite. äta ska jag göra också. ovanligt vaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback